زمینه های فعالیت:

  • کارت باشگاه مشتریان(اعتباری):

نوعی کارت اعتباری است که برای اشخاص حقیقی یا حقوقی عضو باشگاه مشتریان رهیاب صادر می‌شود. این کارت به دارندگانش این امکان را می‌دهد که بر پایه نوع قرارداد‌، از کالاها و خدماتی برخوردار شده و توسط سامانه بهای آن‌ را پرداخت نموده و همچنان وجه آن خدمات را به صورت اقساطی به باشگاه پرداخت نماید.  به عبارت دیگر یک حد اعتبار به کاربر اختصاص داده می‌شود که می‌تواند با آن اعتبار از کالا و خدمات تحت پوشش شرکت رهیاب بهره بگیرد.

  • کارت تخفیف:

نوعی از انواع کارت‌های رهیاب می‌باشد که به دارنده آن امکان استفاده از تخفیفات متنوع در فروشگاه‌های طرف قرارداد شرکت را می‌دهد و علاوه بر بالا بردن قدرت خرید نقدی باعث جذاب شدن این خریدها می‌شود .

  • کارت سلامت(درمان):

نوعی از انواع کارت‌های رهیاب می باشد که به دارنده آن این امکان را می‌دهد ضمن مراجعه به مراکز برگزیده درمانی و کلینیک‌های مجهز طرف قرارداد این شرکت از تخفیفات این کارت‌ها استفاده نموده و یا پس از اتمام درمان وجه آن‌را به صورت اقساطی و قرض الحسنه پرداخت نماید.

  • کارت گردشگری:

نوعی از انواع کارت‌های رهیاب می‌باشد که به منظور حمایت از صنعت گردشگری برنامه‌ریزی و تهیه شده و این امکان را به گردشگران می‌دهد که ضمن استفاده از خدمات متنوع و تخفیفات استثنائی سفری شاد، مفرح و جذاب را تجربه نمایند.

فهرست پروژه های اجرا شده:

کارت باشگاه مشتریان  (اعتباری):

در دو قسمت در حال فعالیت می‌باشد:

الف - دارندگان کارت

شامل تمامی کارمندان دولت می باشند که توسط  تیمی مجرب در حال ارائه خدمات به آنها می باشند و همچنین با ارگان‌های مختلف نیز در حال تبادل هستند  تا بتوانند با حمایت ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و نیمه دولتی یا خصوصی خدماتی منحصر به فرد و در شاًن کارمندان محترم دولت ارائه دهند ضمن اینکه شرکت به کارمندان سازمان‌هایی که هنوز موفق به عقد قرارداد همکاری نشده است هم خدمات ارائه می‎‌نماید. از جمله سازمان‌هایی که خدمات به کارمندان آن‌ها آغاز گردیده می‌توان به سازمان محیط زیست، اداره کل زندان‌ها، بیمارستان طالقانی، بیمارستان قائم و ......... اشاره نمود.

ب پذیرندگان

شامل مشاغل و اصناف مختلف بوده که در واحد بازرگانی شرکت  که توسط کارشناسان جوان و فعال در حال مذاکره می باشد. این پذیرندگان می توانند هم شامل اصناف خدماتی باشند و هم مشاغلی که به نوعی ارائه دهنده کالا هستند.

از جمله اصنافی که تا کنون شرکت اقدام به عقد قرارداد نموده و در سایت شرکت به نشانی (rahyabcard.com) برای معرفی به دارندکان کارت به نمایش گذاشته است می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

رستوران - فست فود و اغذیه - کافی شاپ – باشگاه‌های ورزشی مختلف – سالن‌های زیبایی - کلینیک های زیبائی پوست و مو - خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی - خدمات نرم افزاری و کامپیوتری - خدمات اتومبیل تعمیرات و بسیاری از مشاغل دیگر نام برد.

  • کارت تخفیف :

کارت تخفیف علاوه بر تمامی قابلیت‌های کارت‌های بانکی این امکان را فراهم می سازد تا دارنده آن با استفاده از کارت خود به عنوان کارت تخفیف هزینه های جاری زندگی را در بسیاری از زمینه ها تا پنجاه درصد کاهش دهند. دارندگان رهیاب کارت می‌توانند از تمامی مراکز طرف قرارداد با شبکه بزرگ رهیاب که بالغ بر ده هزار مرکز در سطح ایران می باشد کالا و خدمات خود را با تخفیف های ویژه از پنج در صد الی هشتاد درصد می باشد دریافت نمایند .دارنده رهیاب کارت علاوه بر سود مالی و مزایای خرید با رهیاب کارت در مدت عضویت خود تحت بیمه آتش سوزی قرار خواهد گرفت. تمامی دارندگان رهیاب کارت دارای یک حساب کاربری مجازی در وبسایت شرکت رهیاب می باشند که امکانات فوق العاده ای را در اختیار خواهند داشت  .